XXX RAJD TACZANOWSKIEGO SZLAKAMI POWSTANIA STYCZNIOWEGO w nieznane
1.PATRONAT HONOROWY:
– Komitet Honorowy Obchodów 154 Rocznicy Powstania Styczniowego w Powiecie Słupeckim
2.ORGANIZATORZY:
– Zarząd Oddziału PTTK w Słupcy,
– Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupcy
3. Patronat medialny:
„Gazeta Słupecka” „Kurier Słupecki”, „Twoja Słupca”, ” Głos Słupca”, Radio „ZET GOLD”, TV Wielkopolska
4. CEL RAJDU:
– zapoznanie uczestników z historią zrywu Polaków podczas
Powstania Styczniowego na terenie Ziemi Wielkopolskiej
w 154 rocznicę Powstania Styczniowego,
– zapoznanie uczestników z walorami turystyczno –
krajoznawczymi Powiatu Słupeckiego,
– propagowanie turystyki rodzinnej poprzez stwarzanie
rodzinom okazji do czynnego wypoczynku i zabaw na świeżym
powietrzu,
– propagowanie różnych form turystyki kwalifikowanej wśród
dzieci, młodzieży i dorosłych,
5. TERMIN RAJDU:
– 6 maj 2017 r. – przebycie jednej z tras (piesza, rowerowa)
w terminie i czasie zgodnie z otrzymaną na starcie „KARTĄ STARTOWĄ” oraz zaliczenie punktów kontrolnych i udzielenie odpowiedzi na „Test Wiedzy Historyczno-Społecznej”.
6. TRASY:
Wszystkie trasy start Słupca, strzelnica, boisko orlik, ul. Gajowa 2, Słupca:
– Piesza – 06.05.2017 r. godz:10,00 zbiórka i start strzelnica, boisko Orlik ul. Gajowa 2, Słupca. około 10 km
Kierownikiem trasy jest: kol. Piotr Synowiec
– Rowerowa- 06.05.2017 r. godz.10,00 zbiórka i start rowerzystów, Słupca strzelnica-boisko Orlik ul. Gajowa, około 19 km. Kierownikiem trasy jest kol. Beata Nadgrodkiewicz.
Jazda w nieznane zgodnie z otrzymanym opisem trasy.
7. UCZESTNICTWO:
Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie się na danej trasie o wyznaczonej godzinie startu, /uprzednio zgłoszenie do udziału i wpisowe do 04.05.2017 r./
UWAGA: ilość uczestników ograniczona – decyduje kolejność zapisu na rajd.
*w rajdzie pieszym, rowerowym startują drużyny wieloosobowe lub turyści indywidualni. Dzieci i młodzież tylko pod opieką dorosłych opiekunów.
8. ZGŁOSZENIA i WPISOWE:
– zapisy na poszczególne trasy do dnia 04.05.2017 r. do godz.14,00 w MOSiR do kol. Agnieszki Kończak-Górniak lub
Sylwii Jankowskiej do wyczerpania limitu 300 uczestników rajdu.
Wpisowe 10 zł od osoby dorosłej, 5 zł szkoły ponadgimnazjalne
gimnazjum, i szkoły podstawowe a dzieci bezpłatnie.
Płatne przy zgłoszeniu do rajdu.
9. WYŻYWIENIE:
– organizatorzy zapewniają na mecie grochówkę.
10. EKWIPUNEK i UBIÓR:
– Ekwipunek i ubiór uczestnicy zabierają typowo turystyczny przystosowany do rodzaju trasy uwzględniając warunki pogodowe,
– Mapy i przewodniki obejmujące tereny Powiatu Słupeckiego
11. META RAJDU:
– Dla uczestników nieznana,
– Miejsce zakończenia Rajdu należy rozszyfrować z opisu trasy
lub mapy.
12. UPRAWNIENIA UCZESTNIKÓW:
– korzystanie ze świadczeń przewidziany niniejszym
regulaminem,
– możliwość uzyskania wyróżnień i nagród.
Wśród wszystkich uczestników rajdu, którzy na mecie dostarczą rozwiązaną „Kartę Startową” oraz „Test Wiedzy Historyczno-Społecznej” rozlosowane zostaną upominki rzeczowe.
13. UWAGI KOŃCOWE:
– organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne
szkody i wypadki
– dojazd uczestników na miejsce rajdu odbywać się będzie na
ogólnych zasadach ruchu drogowego
– rajd będzie odbywał się przy ograniczonym ruchu drogowym
pod nadzorem funkcjonariuszy Policji i strażaków OSP Słupca i
Piotrowice
– ubezpieczenia należy dokonać we własnym zakresie,
– rajd odbędzie się bez względu na pogodę
– zespoły i indywidualni uczestnicy rajdu zabierają ze sobą
obowiązkowo apteczkę
Miłego wypoczynku i wspaniałych wrażeń
życzą Organizatorzy
———————————————————
Kontakt z Komandorem Rajdu:
Beata Nadgrodkiewicz tel. 501106188
Biuro MOSiR tel./fax. 632772614,
ul. Kopernika 13, 62-400 Słupca
e-mail: biuro@mosirslupca.pl